Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Novas de Lugo

27/11/2013

O artista Matide visita a EIS da Fundación TIC para impartir unha masterclass sobre a produción do festival Kojoteki

• archivos/fotos/grandes/photo_01(3).jpg

• archivos/fotos/grandes/photo_02 (1).jpg

• archivos/fotos/grandes/photo_03 (2).jpg

• archivos/fotos/grandes/photo.jpg

• archivos/fotos/grandes/photo_1.jpg

• archivos/fotos/grandes/photo_2.jpg

• archivos/fotos/grandes/photo_3.jpg

• archivos/fotos/grandes/photo_4.jpg

Os alumnos do Ciclo de Produción de Audiovisuais e Espectáculos da Escola de Imaxe e Son da Fundación TIC poideron disfrutar dunha masterclass impartida polo artista multidisciplinar Matilde, organizador Kojoteki, festival de Butoh e danza experimental.

Neste encontro os alumnos poideron coñecer de primeira man o traballo de produción dun festival no que se unen música, danza, fotografía e worshops; ademáis de interesarse pola traxectoria profesional dun artista con formación escénica no circo, no clown e na improvisación.
Matilde contará coa colaboración dos alumnos e da Fundación TIC en proxectos que se desenvolverán na provincia de Lugo proximamente.