Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Novas de Lugo » 2012

• archivos/fotos/grandes/vilamor_3.jpg

O actor Rubén Riós e o director Ignacio Vilar

• archivos/fotos/grandes/vilamor_4.jpg

O director do filme Ignacio Vilar presentando a película ante os alumnos da EIS de Lugo

O Salón de Actos da Escola e Imaxe da Fundación TIC acolleu o venres 30 de marzo a “Caravana Vilamor”, unha actividade levada adiante pola productora Vía Láctea Filmes relacionada coa estrea en cines do filme “Vilamor”, a cuarta longametraxe de Ignacio Vilar, director e produtor galego que obtivo un gran éxito de taquilla sen precedentes en Galicia en 2008 con Pradolongo.

Os alumnos da EIS coñeceron da man do director e dos tres actores protagonistas do filme (Rubén Riós, Xoel Yáñez e Sabela Arán) a historia de Vilamor, como se fai unha película así como a situación do mundo cinematográfico e audiovisual en Galicia.

“Vilamor”está inspirada nunha historia real, a das comunas que se crearon nos anos 70 en Negueira de Muñiz, na montaña de Lugo. A película rodouse na súa totalidade nos Ancares, A Fonsagrada e Negueira de Muñiz.

O filme estrenouse o venres día 30 nos Cines “As Termas” de Lugo onde, ademáis do equipo da película, acodiu o patrono da Fundación TIC, Álvaro Santos. A actividade enmárcase dentro do obxectivo da Fundación TIC por potenciar o audiovisual galego.