Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Novas de Lugo

15/04/2010

Alberto Amarilla estivo na Fundación TIC para rodar as últimas secuencias da curta de Roberto Lolo

O director sarriano Roberto Lolo rodou as derradeiras escenas da súa última curtametraxe, no Centro de Produción de Programas da Fundación TIC, co actor Alberto Amarilla como protagonista.

"Triste Soledad de un violinista" é outro dos proxectos nos que colabora a Fundación TIC, co fin de incentivar a inserción laboral dos titulados da Escola de Imaxe e Son de Lugo.

A Fundación TIC colabora a través da participación de bolseiros e coa contribución do equipamento técnico necesario para a realización da curtametraxe.

Para ver este reproductor necesitas instalar Flash Player