Film Commission » Obxectivos

OBXETIVOS

Os obxectivos da Film Commission son os seguintes:

> Promover o territorio da provincia como espazo axeitado para a rodaxe e produción de todo tipo de obras de carácter audiovisual.

> Tramitar os permisos de rodaxe.

> Ofertarlles apoio loxístico aos produtores de ámbito nacional e internacional pertencentes ao sector audiovisual.

> Asesorar na busca de localizacións.

> Proporcionarlle ao sector técnicos e servizos para a posta en marcha de producións audiovisuais.

> Facer o seguimento das rodaxes que se produzan en Lugo e a súa provincia.

> Colaborar na formación dos alumnos da Escola de Imaxe e Son de Lugo (CPR TIC).

> Fomentar as actividades de formación audiovisual.

> Asistir e participar en eventos relativos á promoción e produción audiovisual e/ou coa promoción turística fomentando deste xeito o patrimonio cultural da provincia.

> Colaborar co Consorcio Audiovisual de Galicia e outras entidades na realización de actividades relacionadas co sector audiovisual.

> Elaborar informes ou memorias anuais sobre o desenvolvemento do sector audiovisual na provincia.