Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Especiais

10/12/2009

KM 0. Presentación

Presentación do programa KILOMETRO 0, un programa organizado e patrocinado pola Deputación de Lugo ao que poden acollerse todo tipo de colectivos desta provincia.

Proxecto que pretende un maior coñecemento dos organismos dependentes da Deputación de Lugo como o Pazo Provincial, o Centro de Artesanía, a FUNDACIÓN TIC, a granxa provincial Gayoso Castro e outros centros, así como rutas por lugares que fan única esta provincia.
A Deputación e a provincia de Lugo deixarán de ser unhas descoñecidas, fomentando o coñecemento da mesma entre os seus habitantes e potenciando a autoestima e orgullo de ser lucense.

Para ver este reproductor necesitas instalar Flash Player