Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Especiais

26/04/2011

km0. Visitaron a Fundación TIC membros da asociación Amigos da Feira de Castro de Rei

O programa km0, promovido pola Deputación de Lugo, permitiu que a asociación Amigos da Feira de Castro de Rei coñecese o traballo realizado no Centro de Produción de Programas da TIC

A ruta elexida polo colectivo Amigos da Feira de Castro de Rei, dentro desta edición do km0, foi a Cova da Serpe. Comenzaron a súa excursión cunha recepción na Deputación. Logo coñeceron o CPP da TIC, onde percorreron os dous platós e viron tódolos medios cos que conta a Fundación.
A segunda parte da súa viaxe seguiu ca comida en Baamonde. Logo visitaron o museo Victor Corral, a ponte e a igrexa de San Alberte de Parga, a Cova da Serpe,e por último a panadería "La Esquina" de Guitiriz.

Para ver este reproductor necesitas instalar Flash Player