Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Especiais

20/11/2011

Visita á Fundación TIC da Asociación de Veciños de Abadín

Membros da Asociación de Veciños de Abadín visitaron as instalacións do Centro de Producción de Programas nunha visita organizada polo programa KM 0. Os visitantes puideron coñeceron de preto a Fundación TIC e como funciona una produtora de televisión onde realizan prácticas os alumnos da Esola de Imaxe e Son de Lugo.
Ademáis co programa Km 0, organizado pola Deputación os lucenses poden achegarse ao labor desenvolvido nos diferentes centros dependentes da Deputación de Lugo e realizar unha ruta para coñecer algún dos ríncos da provincia con interese cultural e medioambiental.

Para ver este reproductor necesitas instalar Flash Player