Centro de Produción de Audiovisuais (CPA) » Especiais

11/06/2012

KM0. O CPR A Milagrosa de Lugo visita a Fundación TIC

imaxe da visitaimaxe da visita

Visita dos alumnos de CER A Milagrosa a Funadación TIC. Unhas 55 personas entre profesores e alumnos de 9 a 12 anos visitaron o Centro de Producción de Programas onde coñeceron o traballo e as intalacións de unha produtora de televisión e da Escola de Imaxe e Son.
Despois desprazáronse a Viveiro para continuar ca visita de km0 que elixiron a ruta 'Eucaliptos de Chavín' unhas das rutas proposta no programa da Deputación de Lugo para promover a riqueza da provincia de Lugo.

En Viveiro realizaron unh visita ao eucaliptal centenario e encoro de Salto do Can, (en Chavín,Viveiro) e as casas de indianos, tamén visitaron o Mosteiro da Nosa Señora de Valdeflores onde puideron degustar produtos típicos: como as rosquillas de xemas e doces e remataron a visita coa vista panorámica dende o alto de San Roque.